طراحی سایت - قالب سایت - گرافیک وب و موبایلتبدیل وبلاگ به سایت - آیکون و وکتور
دسته بندي :

طراحی وب سایت شرکتی

لزوم طراحی وب سایت شرکت

با محدود شدن بازار و افزایش رقابت و همین طور تغییر الگوهای دسترسی مشتریان راه اندازی و ارائه یک تارنمای اینترنتی را برای ما ضروری کرده است.

خصوصیات یک وب سایت شرکتی موثر

یک وب سایت می بایست یکسری استانداردها و تجربه های استفاده کاربران را در دل خود جای داده باشد تا در زمان مراجعه و استفاده مشتری از سایت جذب آن شده , ارتباط و احساس خوبی داشته باشد.

همان طور که می بینیم مشتریان خدمات متناسب با نیازمندی خود را از طریق جستجو در فضای مجازی بدست می آورند و این تغییر الگو روز افزون در حال افزایش است پس ما برای اینکه بتوانیم سهمی از این مشتریان داشته باشیم نیاز داریم به گونه ای در دسترس باشیم … اکنون وجود یک وب سایت برای یک شرکت و یا تعاونی و یا هر واحد تجاری یکی از ارکان اصلی به شمار می آید و برای راه اندازی و توسعه آن بخشی از درآمد و بودجه خود را صرف می کنند.حال اگر ما بتوانیم یک وب سایت مناسب و استاندارد برای مجمعه خود فعال نماییم می توانیم حضور مستمر و خوبی در فضای مجازی داشته باشیم و محدودیت های شبکه های اجتماعی برای فعالیت اقتصادی را کنار بزنیم.

ارائه خدمات و معرفی توامندیها و سوابق

شرکتها برای استراتژی بازاریابی خود شیوه ها و سلایق متفاوتی دارند برخی وب سایت ساده ای راه اندازی میکنند و برخی سعی میکنند تا خدمات خود را تا حد امکان به وب سایت مرتبط و متصل کنند و بهتر است اطلاعات لازم برای معرفی خدمات , پروژه ها , گواهینامه ها , فعالیتها و رویدادها , مشتریان و … در بخشهای مناسب وب سایت گنجانده شود

 انواع طراحی

طراحی تک صفحه … که صرفا به معرفی نام و نشان و حوزه فعالیت و راه های دسترسی و تماس اشاره می کند

طراحی دو بعدی  … در این نوع طراحی علاوه بر تمرکز به شکل گرافیکی و ظاهر سایت به چگونگی ارائه محتوا و لایه بندی وب سایت برای تجربه بهتر مشتری و رضایت آنها توجه بیشتری می شود.این طراحی بر اساس نوع و حوزه فعالیت واحدهای تجاری متفاوت است.

طراحی متحرک و انیمیشن  … وجود جلوه های متحرک و تصویری در یک وب سایت می تواند یک تنوع و تفاوت خاصی برای مشتریان به همراه داشته باشد مدیریت و استفاده مناسب و به هنگام این انیمیشنها می تواند ضمن خارج کردن فضای خشک و بی روح وب سایت , مشکلات معمول لود و نمایش وب سایت را برای مخاطبان و موتورهای جستجو رفع نماید.

طراحی ریسپانسیو  … امروزه می بینیم که استفاده از موبایلها و تبلتها رو به افزایش است و معمولا شرکتها از نرم افزاهای اپلیکیشن برای ارتباط با مشریان خود استفاده می کنند ولی وب سایتها هم می توانند خود یک اپلیکیشن باشند و می توانیم هزینه های خود را کاهش دهیم به گونه ای که فقط کافی است در زمان طراحی وب سایت آن را برای نمایشدر موبایلها و تبلتها بهینه کنیم. به این آماده سازی و بهینه کردن وب سایت برای سایر ابزارهای دسترسی به وب سایت طراحی واکنش گرا و متناسب با صفحه نمایش می گویند.

….

 افزایش مخاطب و مشتری … چگونه ؟؟؟

 

SEO (Search Engine Optimizing)

با کمک تکنیکهای سئو : مشخصا استفاده از نرم افزارهای آماده و سیستمهای کپی که در چندین وب سایت استفاده شده است نمی تواند ارزش سایت ما را در موتورهای جستجو بالا ببرد.پس مسلما طراحی اختصاصی بسیار بیشتر می تواند ما را به نتیجه مطلوبمان برساند.

کلمات کلیدی : مجموعه تکنیک ها و فرآیندهایی که سبب افزایش ارزش و رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو می شود را سئو می گویند. حال اگر وب سایت ما در کلید واژه هایی که در آن حوزه فعالیت می کنیم در صفحه اول این موتورهای جستجو باشد می توانیم مشتریانی که آن کلید واژه را جستجو کرده اند به وب سایت خود هدایت کنیم.


بازدید ها:344 بازديد | نوشته: parsaman | در: شهریور ۲۴م, ۱۳۹۵ | ۰ نظر

درج ديدگاه...


+ هشت = شانزده

website stats